Skip to content

SALAMAN KITA

26 Januari 2010
tags:

‘” BUAH CEMPEDAK DILUAR PAGAR…….”
HARAP MAKLUM
Sahabat bloger !

Jadikan lah negara Malaysia yang tercinta ini sebagai syurga sebelum kita mati.Tinggalkanlah ia dengan keadaan yang lebih cantik kepada anak cucu kita nanti.
Janganlah kita menghancurkannya dengan perbuatan durjana kita sendiri.Janganlah kita meranapkannya dengan tulisan2 kita yang biadap.
Hargailah dengan apa yang anda punyai sekarang dengan sebai2nya .Kita hanya meminjam dari anak cucu kita sekarang ini.Kasihanilah mereka !
Berbudiperkertilah sehayat yang ada ini.Semuga anak cucu kita tersenyum bila mengenangkan kita nanti….
fikir2kan llah….

TAK GELI KE!?

16 Ogos 2010

16 Ogos 2010

DIA KELIRU !

1 Ogos 2010

MASTER PUSING

17 Julai 2010

Memang sudah terkenal diseantero dunia bahawa BENGGALI seekor ini adalah saorang PEMBELIT.Langsung tak sedar diri.Sudahlah tidak cukup sifat,berhati busuk lagi…
Dia sekor ni telah menjadi peguam pembela kepada kes Anwar juburi yang sudah berlarutan sekian lama akibat ditangguhkan beberapa kali.
Ada saja alasan untuk menangguhkan perbicaraa.
Yang terbaru dia ini mendapat cuti sakit kerana nak mati dah-Jangkitan paru2 !
Sepatutnya perbicaraan disambung semula pd17/07/2010 tapi kerana dia nak mati,terpaksa ditangguh lagi.
Para peguam dalam pasukan dia , tak ada telor.PENGECUT dan tahu anwar memang bersalah…Malas nak bela peliwat.
Cuma bengali sekor tu saja yang sanggup sebab satu spesis !

TAK SAMPAI HAJAT – GAZA !

2 Jun 2010

Rasa simpati meyelubungi dunia islam kerana bantuan kemanusiaan yang diharapkan sampai keGaza tidak kesampian.Ini adalah angkara kebiadaban rejim zionis yang menyerang konvoi bantuan tersebut diperairan antarabangsa tempoh hari.
Kepada Negara2 islam , hanya kutukan sahaja yang dapat disuarakan.Israel tetap dengan pendiriannya.Israel tetap gagah.Israel tetap berani.Israel tetap Israel.
Negara islam… hanya OIC…….. Amerika tersenyum…. Great Braitain melompat2,Australia… ketawa …….

SAH KERJA GILA

30 Mei 2010

Kongres PKR ke6 telah pun tamat.Berbagai analisa , kecaman , pandangan , pendapat serta cadangan telah diutarakan oleh perwakilan. Ada ynag pro dan ada yang kontra.
Namun setelah diikuti , nampak , tiada keputusan yang konkrit yang dicapai pada kongres tersebut.Semuanya hanyalah satu forum atau satu perjumpaan dikalangan anggota PKR yang berkepentingan.
Yang paling menonjol adalah satu cadangan yang bolih dikira sebagai “meludah kelangit”
Ianya mencadangkan supaya setiap ISU yang timbul , akan di”SPIN” dengan lebih ligat lagi supaya kepincangan didalam PKR akan tenggelam begitu saja.
Inilah satu daripada tugas yang diamanahkan kepada setiap ahli PKR supaya isu yang kecil nampak besar.Lebih2 lagi jika isu yang di “SPIN” itu mendatangkan keuntungan kepada PKR.
Apapun…. kita lihat siapa yang akan kena…. kerana…. orang yang suka membuat fitnah itu akan menerima akibat daripada fitnah yang ditaburkan……

MAHU APA LAGI ?

28 Mei 2010

Memang jenis makhluk yang tidak tahu berterima kasih.Memang jenis yang tidak tahu mengenang bidi.Memang jenis yang tidak pernah cukup….
Wahai orang CINA diMalaysia… apa lagi yang anda mahu.?
Sedarkah anda bahawa kekayaan diMalaysia telah dibolot oleh masyarakat bangsa anda.
Menurut bancian terbaru Forbes Malaysia …. hanya 2 melayu sahaja yang tersenarai.Yang lebihnya adalah kaum CINA.Tidakkah anda bersyukur.
Memang jenis tidak tahu cukup.
Fikir2kanlah…..

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.